
Ons eigen platform
Slim personaliseren? Je inhoud aanpassen aan verschillende ontvangers in één mail? Alles automatiseren in een e-mail flow? Schaalbaar en flexibel werken?
Het kan allemaal.
Vertel me meerAutomation in eigen beheer
Om e-mail marketing succesvol uit te kunnen voeren, hebben wij ons eigen platform ontwikkeld. Op die manier hebben we een automation tool in handen die de beste vriend is van iedere e-mail marketeer. Wij weten immers als geen ander hoe je de beste e-mails maakt. We blijven altijd in ontwikkeling, zodat ook jij er zeker van bent dat je efficient blijft werken aan innovatieve campagnes.
We laten je graag zien wat ons platform jou te bieden heeft.
Talloze opties voor optimaal gebruiksgemak
Bij de ontwikkeling van ons eigen platform zijn we uitgegaan van de wensen van de e-mail marketeer. Hierdoor zijn er talloze opties beschikbaar die jou helpen alles uit e-mail marketing te halen.
Een greep uit de mogelijkheden:
- Haal nieuwe leads binnen met Thappy of onze gebruiksvriendelijke pop-up en langdingspagina-tool.
- Maak eenvoudig verschillende campagnes en mailings aan;
- Werk in onze drag- en drop editor, kopieer content en pas deze aan naar wens;
- Zet dynamische content in voor specifieke groepen;
- Controleer iedere mailing uitgebreid op inhoud en ontvangst;
- Maar gebruik van time-mapping: verzending op het beste moment per ontvanger;
- Segmenteer binnen je contacten en target deze specifiek of sluit juist uit;
- Stel automatische e-mail flows op met uitgebreide mogelijkheden;
- Houd overzicht dankzij uitgebreide rapportages;
- Zet A/B testen in;
- Exporteer contacten en rapportages.

E-mail automation. Lekker makkelijk.
Maak van je handmatige e-mail marketing kanaal een geoliede e-mail marketing machine met onze automatische e-mail workflows. Zo stuur je altijd relevante e-mails naar de juiste personen.
Zet onze automatische workflows in
Begin met een welkomstcampagne en breid uit naar wens. Leer meer over je contacten met een profielverrijkingscampagne of win verloren klanten terug via een win-back campagne. Een verjaardagscampagne, loyaliteitscampagne, verlaten winkelwagencampagne... De mogelijkheden zijn eindeloos! En eenmaal ingesteld doen ze al het werk voor jou.
Lees onze blog over e-mail automationMakkelijke editor en tips voor verzending
Met onze handige drag and drop editor maak je in een handomdraai succesvolle mailings. Zet bepaalde instellingen vast op campagneniveau en pas die aan waar nodig. Kopieer bestaande mailings of gebruik dynamische content om inhoud te verbergen (of juist te tonen) voor bepaalde groepen ontvangers.
Controle voor verzending
Voordat je gaat versturen controleert het platform of alles juist is ingesteld. Klopt je e-mail authenticatie, is je e-mail niet te groot en zelfs tekstueel: gebruik je niet te veel uitroeptekens of andere woorden waar de SPAM filters op zoeken? Wacht nog even met versturen, maar test hoe je e-mail er uit ziet voor specifieke ontvangers die in een bepaald segment vallen.
Klaar voor verzending? Plan je mail dan in met time-mapping. Op basis van de gebruikersdata wordt jouw bericht verstuurd op een moment dat het beste is per ontvanger. Zo ben je zeker van een goede ontvangst.


Realtime inzicht in je cijfers
Om te meten hoe je campagnes het doen, maak je gebruik van onze rapporten. Daarin zie je bijvoorbeeld hoeveel ontvangers gebruik maken van je mobile versie of je mails juist op desktop lezen. Per verzonden mailing kun je de diepte in als het gaat om klikgedrag, doelpagina's, orders en leesmomenten. Alle cijfers worden realtime weergegeven.
Stuur je in jouw strategie specifiek op bepaalde metrics? Dan is ons persoonlijke dashboard erg handig. Je bepaalt zelf wat je op dat dashboard wil zien. Zo kun je zelf widgets samenstellen die jou inzicht geven in hoe het gaat. Zo houd je grip op je cijfers en kun je snel bijsturen.
Een optimale ontvangst
Behalve de al eerder genoemde tips, hangt een optimale ontvangst van je e-mails vooral af van de e-mail template. Wij ontwikkelen een template op maat, aangepast aan jouw wensen en passend voor jouw doelgroep. Daarbij zorgen we voor een optimale ontvangst en weergave voor responsive ontvangers, mobile en houden we rekening met actuele aspecten zoals Dark Mode.
Meer over template ontwikkeling
Krachtige segmentatie
De informatie die je van je contacten hebt verzameld, kun je slim inzetten. Op basis van deze gegevens kun je met MailCampaigns slimme segmenten maken. Bijvoorbeeld: “Geef me alle vrouwen die in de afgelopen 6 maanden product A hebben aangeschaft, maar alleen in postcodegebied 4000-4500”. Deze segmenten kun je daarna handig inzetten om specifiek te targetten of juist segmenten uit te sluiten van bepaalde mailings of content.
Mis je nog data? Robbin, ons Team Lead Development & Design, schreef een whitepaper over hoe je deze op een slimme manier verzamelt.
Hoe je slim data verzameltEen koppeling op maat
Wanneer je een eigen webshop of website hebt, zit hier vaak veel belangrijke data aan vast over jouw klanten. Data van klanten, gastaccounts, mailinglijsten, producten, orders en winkelmandjes... Dit ga je niet allemaal handmatig overzetten! En dat hoeft natuurlijk ook niet. Welk programma of systeem je ook gebruikt, van Magento, tot Shopware en Lightspeed: wij regelen een koppeling. Dan kun je pas echt de kracht van de e-mail marketing software gaan inzetten!
Onze software en koppelingenGerelateerde businesscases

Dierapotheker: Omzetgroei dankzij datagedreven campagnes
Hoe haal je meer rendement uit e-mail marketing? Met slimme e-mail campagnes die volledig op data zijn gebaseerd. Dat zorgt direct voor meer inschrijvers en een enorme groei in omzet. In deze case leggen we je precies uit hoe we dat aanpakten.

Meer uit e-mail marketing halen?

Commitment op resultaat
Odin laat je graag zien waar jouw kansen liggen en hoe jij het maximale uit e-mail marketing kan halen. Daarbij maakt hij heldere afspraken en gaat het commitment aan op resultaat. Want daar draait het om: verhoging van jouw rendement.
Weten waar jouw kansen liggen? Bel Odin op 06-38570873 of plan een adviesgesprek in.
Vertel me meer