Reputatie management
Een e-mail heeft weinig nut als hij in de spamfolder terecht komt. Bij MailCampaigns zorgen we ervoor dat jouw mails in de juiste inbox terecht komen. Daar hebben we verschillende automatische oplossingen voor, maar gebruiken we natuurlijk ook gewoon ons gezond verstand.
Ik wil meer weten over reputatie managementDe beste e-mailreputatie
Samen gaan wij voor resultaat
Als het op e-mail marketing aankomt, is reputatie alles. Een goede e-mailreputatie zorgt ervoor dat jouw mail in de inbox terecht komt, in plaats van in de spamfolder. Hoe zorg je ervoor dat jouw e-mailreputatie goed is? MailCampaigns helpt je daarbij! Wij vinden het extra belangrijk om deze reputatie hoog te houden. Daar hebben we verschillende automatische oplossing voor, maar we gebruiken vooral ons gezond verstand. Zo zorgen we ervoor dat jouw mails altijd de hoogst mogelijke reputatie hebben.
MailCampaigns bezorgt jouw mails.
De reputatie van e-mails hangt af van veel verschillende aspecten. Al deze factoren bij elkaar bepalen of de mail in de inbox of spamfolder terecht komt. Reden genoeg om hier voldoende aandacht aan te besteden. MailCampaigns brengt alle factoren in kaart, helpt je op weg en geeft je de beste tips & tricks om jouw reputatie hoog te houden. Samen zorgen we ervoor dat jouw mails goed terecht komen en de beste conversie hebben.
Van bouncerate tot relevantie
Wist je dat je 8.25 seconden hebt om de aandacht te grijpen van de lezer? En dat een gepersonaliseerde mail ervoor zorgt dat het bericht bijna 30% meer geopend wordt? Het zijn slechts twee voorbeelden van factoren die invloed hebben op het succes van je mail. Het domein van het verzendadres, de timing van de mail, de code achter de opmaak: allemaal telt het mee in het succes van je mail. Wacht dus niet langer en neem contact met ons op om te horen hoe wij jouw e-mail marketing naar een hoger plan kunnen tillen.
Neem contact opGerelateerd succesverhaal
DEENS.NL: Partnerschap zorgt voor verbluffende resultaten uit e-mail marketing
DEENS.NL, online webshop in meubels en woonaccessoires, wilde het rendement uit e-mail verhogen. Het partnerschap met MailCampaigns zorgde voor een stijging van alle KPI's:
OR: 79%
CTO: +111%
Conversieratio: +148%
Meer uit e-mail marketing halen?
Commitment op resultaat
Marloes is er voor jou. Hij laat je zien waar jouw kansen liggen en maakt duidelijke afspraken. Commit op resultaat. Want daar draait het om: verhoging van jouw omzet.
Weten welke kansen jij laat liggen? Bel hem op 06 188 915 15 of plan een adviesgesprek in.
Vertel mij meer