Reputatie management

Een e-mail heeft weinig nut als hij in de spamfolder terecht komt. Bij MailCampaigns zorgen we ervoor dat jouw mails in de juiste inbox terecht komen. Daar hebben we verschillende automatische oplossingen voor, maar gebruiken we natuurlijk ook gewoon ons gezond verstand.

Ik wil meer weten over reputatie management

De beste e-mailreputatie

Samen gaan wij voor resultaat

Als het op e-mail marketing aankomt, is reputatie alles. Een goede e-mailreputatie zorgt ervoor dat jouw mail in de inbox terecht komt, in plaats van in de spamfolder. Hoe zorg je ervoor dat jouw e-mailreputatie goed is? MailCampaigns helpt je daarbij! Wij vinden het extra belangrijk om deze reputatie hoog te houden. Daar hebben we verschillende automatische oplossing voor, maar we gebruiken vooral ons gezond verstand. Zo zorgen we ervoor dat jouw mails altijd de hoogst mogelijke reputatie hebben.

Goede database
Een goede database is het halve werk: wij helpen je de vergaarde data goed in te zetten.
Content
Relevante inhoud, goede teksten en dynamische mails: allemaal zijn ze van belang voor een goede ontvangst
Domein reputatie
Zorg voor een betrouwbare afzender van een eigen domein.

MailCampaigns bezorgt jouw mails.

De reputatie van e-mails hangt af van veel verschillende aspecten. Al deze factoren bij elkaar bepalen of de mail in de inbox of spamfolder terecht komt. Reden genoeg om hier voldoende aandacht aan te besteden. MailCampaigns brengt alle factoren in kaart, helpt je op weg en geeft je de beste tips & tricks om jouw reputatie hoog te houden. Samen zorgen we ervoor dat jouw mails goed terecht komen en de beste conversie hebben.

Wij weten welke factoren invloed hebben op jouw e-mail resultaten

Van bouncerate tot relevantie

Wist je dat je 8.25 seconden hebt om de aandacht te grijpen van de lezer? En dat een gepersonaliseerde mail ervoor zorgt dat het bericht bijna 30% meer geopend wordt? Het zijn slechts twee voorbeelden van factoren die invloed hebben op het succes van je mail. Het domein van het verzendadres, de timing van de mail, de code achter de opmaak: allemaal telt het mee in het succes van je mail. Wacht dus niet langer en neem contact met ons op om te horen hoe wij jouw e-mail marketing naar een hoger plan kunnen tillen.

Neem contact op
“Sinds we met MailCampaigns werken leveren de nieuwsbrieven wel concrete omzet op.”
Wim Melis, Broeders Gezondheidswinkel

Gerelateerd succesverhaal

casedeens header scandinavian1

DEENS.NL: Partnerschap zorgt voor verbluffende resultaten uit e-mail marketing

DEENS.NL, online webshop in meubels en woonaccessoires, wilde het rendement uit e-mail verhogen. Het partnerschap met MailCampaigns zorgde voor een stijging van alle KPI's:

OR: 79%
CTO: +111%
Conversieratio: +148%

+148% conversieratio
Deze case bekijken

Meer uit e-mail marketing halen?

73020

Commitment op resultaat

Marloes is er voor jou. Hij laat je zien waar jouw kansen liggen en maakt duidelijke afspraken. Commit op resultaat. Want daar draait het om: verhoging van jouw omzet. 

Weten welke kansen jij laat liggen? Bel hem op 06 188 915 15 of plan een adviesgesprek in.

Vertel mij meer

Heb je vragen of advies nodig?

We horen graag van je. Je kunt ons bereiken via 085 4013 899 of stuur een mailtje naar info@mailcampaigns.nl.

Handige tips in je mailbox? Schrijf je in.

En word net als wij een expert in e-mail marketing.