E-mail marketing voor webshops
Het kost veel minder moeite en geld om aan een bestaande klant iets te verkopen, dan om een nieuwe klant te verkrijgen. Helaas wordt dit nog vaak vergeten! Wanneer je druk bezig bent met het werven van nieuwe klanten, kan het daarom zijn dat je je bestaande klanten vergeet. E-mail marketing is dan de oplossing.
Waarom e-mail marketing voor jouw webwinkel?
Via e-mail kun je snel en direct klanten bereiken. Wanneer een template eenmaal is gemaakt, kost het opstellen van een e-mail ook weinig tijd. Door ook gebruik te maken van een grote, maar kwalitatieve database, bereik je kosteloos vele potentiële klanten. Dit kan in elke fase van de customer journey en de resultaten zijn erg goed te meten! Via onze software heb je duidelijk inzicht in de statistieken van elke campagne.

De juiste informatie, op het juiste moment.
Voor webshops zijn veel verschillende, automatische e-mails in te stellen. Wij kunnen je helpen om op nagenoeg elke handeling een trigger in te stellen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan formulieren die half zijn ingevuld, knoppen waar niet op is geklikt of een pagina die lang bekeken is. Zo is in elke fase van de customer journey een e-mail te versturen, die de potentiële klant van de juiste informatie voorziet. Maar veelgebruikte automatische campagnes zijn bijvoorbeeld ook:
- Een verlaten winkelwagen campagne
- Een productreview campagne
- Een welkomstcampagne
- Een verjaardagscampagne
Alles is mogelijk.
Zoals je kunt zien: er is veel mogelijk met e-mail marketing voor webshops. De tijd van statische nieuwsbrieven is allang voorbij! En denk je nou: "ik zie door de bomen het bos niet meer...." Dan gaan wij het voor je regelen. Wij zorgen voor dynamische content bij de juiste customer journey fase, een rijke database en sturen alles bij door middel van A/B-testen, terwijl jij... achterover leunt! Zo worden alle methodes optimaal benut en ben je gegarandeerd van groei en vrij van kopzorgen.
Verlos mij van kopzorgenE-commerce in de praktijk

Dierapotheker: Omzetgroei dankzij datagedreven campagnes
Hoe haal je meer rendement uit e-mail marketing? Met slimme e-mail campagnes die volledig op data zijn gebaseerd. Dat zorgt direct voor meer inschrijvers en een enorme groei in omzet. In deze case leggen we je precies uit hoe we dat aanpakten.

Jouw e-commerce specialist

Jasper helpt je graag verder
Het gebeurt online. Tenminste, als je het goed doet. E-mail marketing speelt daar een essentiele rol in. Jasper weet precies hoe je slimme campagnes inzet om online resultaten te scoren.
Geef mij advies over e-commerce