De strategie implementeren

Een goede strategie is de basis voor succes. En wat succes voor jou betekent, bepaal jij zelf.

Daarom beginnen we altijd met een uitgebreide analyse. Zo kunnen we laten zien welke kansen op je liggen te wachten. We geven je advies aangepast op jouw situatie, jouw wensen en jouw doelstellingen.

Ik wil een strategie gesprek

Een goede strategie.

De stappen op de weg naar succes

MailCampaigns neemt je mee in het proces op de weg naar succes. Op die weg nemen we vier stappen die ons gaan helpen jouw e-mail marketing doelen te behalen. Die stappen nemen we altijd samen! Dat betekent dat wij een verlengstuk zijn van jouw team en alles op alles zetten om samen resultaat te behalen.

De strategie die we bepalen berust op vier pijlers, die we hieronder kort beschrijven.

Diagnose
Het voorbereidende werk. Hoe verloopt de huidige marketing, wie is de doelgroep, wat zijn de doelstellingen en met welke middelen kunnen we werken?
Opstart
We gaan aan de slag! Templates, landingspagina's, pop-ups, actiemateriaal, trainingen... Alles klaarzetten om te knallen.
Start
Klaar voor de start... Mail! We rollen de campagnes uit, vullen de content kalender en segmenteren na de eerste data de doelgroep.
Groei
We gaan lekker, maar het kan nóg beter. Door middel van testen en vergelijken optimaliseren we de campagnes voor het beste resultaat.

De vijfde stap: Samen!

De laatste stap is echter de belangrijkste stap: we doen alles samen. MailCampaigns dient tijdens het traject als een verlengstuk van jouw team of bedrijf. We zijn geen bedrijf dat advies geeft en je vervolgens laat zwemmen. We pakken de opdracht aan en laten niet los totdat jouw e-mail marketing een goed werkend marketinginstrument is. Samen gaan we voor resultaat van de klant. Daarbij betrekken we iedereen en leggen we de stappen die we nemen uit. We geven bovendien helder advies, zodat de kennis gewaarborgd blijft in de organisatie.

Na de diagnose bespreken we het plan en leggen we alle stappen uit

Een gesprek op locatie.

Na de diagnose van de klant volgt er een gesprek op locatie om de analyse te bespreken. Natuurlijk kunnen we ook op afstand afspeken, bijvoorbeeld via videobellen. Tijdens dit gesprek krijgt de klant ook een voorstel van MailCampaigns waarin alle stappen haarfijn worden uitgelegd. Zo bestaat er geen misverstand over het uitgestippelde plan en de rol die beide partijen daarin spelen. De basis voor een vruchtbare samenwerking en goede resultaten!

Ik wil een adviesgesprek.
“Sinds we met MailCampaigns werken leveren de nieuwsbrieven wel concrete omzet op.”
Wim Melis, Broeders Gezondheidswinkel

Gerelateerd succesverhaal

casedeens header scandinavian1

DEENS.NL: Partnerschap zorgt voor verbluffende resultaten uit e-mail marketing

DEENS.NL, online webshop in meubels en woonaccessoires, wilde het rendement uit e-mail verhogen. Het partnerschap met MailCampaigns zorgde voor een stijging van alle KPI's:

OR: 79%
CTO: +111%
Conversieratio: +148%

+148% conversieratio
Deze case bekijken

Meer uit e-mail marketing halen?

73020

Commitment op resultaat

Marloes laat je graag zien waar jouw kansen liggen en hoe jij het maximale uit e-mail marketing kan halen. Daarbij maakt zij heldere afspraken en gaat het commitment aan op resultaat. Want daar draait het om: verhoging van jouw rendement.

Weten waar jouw kansen liggen? Bel Marloes op 06-43458226 of plan een adviesgesprek in.

Vertel me meer

Heb je vragen of advies nodig?

We horen graag van je. Je kunt ons bereiken via 085 4013 899 of stuur een mailtje naar info@mailcampaigns.nl.

Handige tips in je mailbox? Schrijf je in.

En word net als wij een expert in e-mail marketing.