De strategie implementeren

Een goede strategie is de basis voor succes. Nattevingerwerk doen wij niet aan. Daarom beginnen we altijd met een uitgebreide analyse, waarin we alle belangrijke aspecten meenemen. Zo kunnen we jou advies geven op basis van feiten en laten we jouw succes in e-mail marketing niet aan toeval over.

Ik wil een adviesgesprek

Een goede strategie.

De stappen op de weg naar succes.

MailCampaigns neemt je mee in het proces op de weg naar succes. Op die weg nemen we vier stappen die ons gaan helpen om van jouw e-mail marketing een belangrijk marketinginstrument te maken. Die stappen nemen we altijd samen! Dat betekent dat wij een verlengstuk zijn van jouw team en alles op alles zetten om samen resultaat te behalen.

De strategie die we bepalen berust op vier pijlers, die we hieronder kort beschrijven.

Diagnose
Het voorbereidende werk. Hoe verloopt de huidige marketing, wie is de doelgroep, wat zijn de doelstellingen en met welke middelen kunnen we werken?
Opstart
We gaan aan de slag! Templates, landingspagina's, trainingen. Alles klaarzetten om te knallen.
Start
Klaar voor de start... Mail! We rollen de campagnes uit, vullen de content kalender en segmenteren na de eerste data de doelgroep.
Groei
We gaan lekker, maar het kan nóg beter. Door middel van testen en vergelijken optimaliseren we de campagnes en templates voor het beste resultaat.

De vijfde stap: Samen!

De laatste stap is echter de belangrijkste stap: we doen alles samen. MailCampaigns dient tijdens het traject als een verlengstuk van jouw team of bedrijf. We zijn geen bedrijf dat advies geeft en je vervolgens laat zwemmen. We pakken de opdracht aan en laten niet los totdat jouw e-mail marketing een goed werkend marketinginstrument is. Samen gaan we voor resultaat van de klant. Daarbij betrekken we iedereen en leggen we de stappen die we nemen uit. We geven bovendien helder advies, zodat de kennis gewaarborgd blijft in de organisatie.

Na de diagnose bespreken we het plan en leggen we alle stappen uit

Een gesprek op locatie.

Na de diagnose van de klant volgt er een gesprek op locatie om de analyse te bespreken. Natuurlijk kunnen we ook op afstand afspeken, bijvoorbeeld via videobellen. Tijdens dit gesprek krijgt de klant ook een voorstel van MailCampaigns waarin alle stappen haarfijn worden uitgelegd. Zo bestaat er geen misverstand over het uitgestippelde plan en de rol die beide partijen daarin spelen. De basis voor een vruchtbare samenwerking en goede resultaten!

Ik wil een adviesgesprek.
“Sinds we met MailCampaigns werken leveren de nieuwsbrieven wel concrete omzet op.”
Wim Melis, Broeders Gezondheidswinkel

Gerelateerd succesverhaal

Dierapotheker: Omzetgroei dankzij datagedreven campagnes

Hoe haal je meer rendement uit e-mail marketing? Met slimme e-mail campagnes die volledig op data zijn gebaseerd. Dat zorgt direct voor meer inschrijvers en een enorme groei in omzet. In deze case leggen we je precies uit hoe we dat aanpakten.

+23,6% meer omzet
Deze case bekijken

Meer uit e-mail marketing halen?

Commitment op resultaat

Denise is er voor jou. Zij laat je zien waar jouw kansen liggen en maakt duidelijke afspraken. Commit op resultaat. Want daar draait het om: verhoging van jouw omzet. 

Weten welke kansen jij laat liggen? Bel haar op 06 427 723 79 of plan een adviesgesprek in. 

Vertel mij meer

Heb je vragen of advies nodig?

We horen graag van je. Je kunt ons bereiken via 085 4013 899 of stuur een mailtje naar info@mailcampaigns.nl.

Handige tips in je mailbox? Schrijf je in.

En word net als wij een expert in e-mail marketing.