Koppeling met Datlinq: laat je data voor je werken
Wil jij een inhaalslag maken op je resultaten of je omzet een boost geven? Maak dan slim gebruik van e-mail marketing. Dankzij de koppeling met ons platform kan dat met automatische data vanuit Datlinq.
- Stel een win-back campagne in
- Verhoog de loyaliteit bij je klanten
- Besteed extra aandacht aan je welkomstcampagne
Ga voor meer resultaat
Werk jij met Datlinq en wil jij e-mail marketing inzetten voor meer resultaat? Wij brengen je kansen in beeld.
Meer omzet dankzij e-mail marketing
Een goede koppeling met het juiste marketing automation platform kan het verschil maken tussen je best doen en automatisch de beste resultaten halen. Zeker als dit gecombineerd gaat met de juiste strategie. Daar komt MailCampaigns om de hoek kijken. We gaan verder dan de koppeling op data en zorgen ervoor dat jouw organisatie alles haalt uit e-mail marketing. Maken ons sterk voor jouw doelen en commiteren ons op de afgesproken resultaten.
Over Datlinq
Datlinq zorgt ervoor dat fabrikanten, groothandelaars en ondernemers hun producten op de juiste verkooppunten krijgen. Ze krijgen ook hulp bij het nemen van beslissingen op het gebied van marketing en sales. Alle diensten vinden hun oorsprong in uitgebreide data. Datlinq ziet er op toe dat de data altijd actueel blijft en continu wordt aangevuld.
Het belang van goede data
Juist die focus op kwalitatieve en actuele data maakt Datlinq voor MailCampaigns een slimme keuze. Onze klanten maken steeds meer en zoveel mogelijk gebruik van beschikbare data. Zij weten immers dat hoe meer je over je contacten weet, hoe beter je kunt personaliseren. En dat hoe persoonlijker jouw e-mail marketing is, des te relevanter de content en des te hoger de conversies.
Haal klanten terug via e-mail marketing
De informatie die via de koppeling met Datlinq wordt ingelezen, is direct beschikbaar. Dat biedt enorm veel mogelijkheden binnen je e-mail marketing strategie. Denk bijvoorbeeld aan een win-back campagne, waarbij je inactieve klanten of zelfs inactieve lezers weer opnieuw activeert. Het laatste bestelmoment wordt automatisch ingelezen en activeert zelfstandig de juiste actie binnen de campagne.
Datlinq koppeling: talloze opties voor e-mail campagnes
Er is echter nog zoveel meer mogelijk. Een campagne speciaal voor vegan bestellers, een herinnering bij een online winkelmandje dat nog niet is afgerekend, nieuws over cocktails bij warm weer… The sky is the limit! Of misschien wil je back to basics. Hoe verwelkom jij nieuwe klanten of nieuwsbrief inschrijvers? Beloon je trouwe klanten? Herinner je op het verwachte bestelmoment? En toon je al cross- of upsell producten in je administratieve mails?