Zet met tritonX in op meer conversie uit e-mail
Met een Customer Data Platform (CDP) zoals tritonX heb je alle data van je contacten overzichtelijk in één database. Die data wil je natuurlijk optimaal inzetten. Bijvoorbeeld om jouw marketing doelen te halen via effectieve e-mail marketing campagnes. Dankzij de koppeling met het ESP van MailCampaigns is dat nu mogelijk.
- Koppel tritonX met het MailCampaigns ESP
- Personaliseer en segmenteer je e-mails
- Verhoog de conversie van je e-mail marketing
Klaar voor succesvolle e-mail marketing?
Koppel jouw tritonX account aan MailCampaigns. Vul je gegevens in en wij laten je zien waar jouw kansen liggen.
E-mail marketing heeft de hoogste ROI
Het belang van e-mail marketing wordt door steeds meer organisaties erkend. E-mail marketing geeft je namelijk de hoogste ROI (36 euro per geïnvesteerde euro) van alle online marketing kanalen. Dat komt doordat je automatisch, maar toch één op één met je doelgroep kunt communiceren. Met de juiste tools zet je de data van jouw CDP in, zodat je bericht relevant is voor je (potentiële) klanten.
Het belang van personalisatie
Hoe meer jij weet over je contacten, des te makkelijker je kunt personaliseren en segmenteren. En hoe beter jouw communicatie is afgestemd op je ontvangers, des te hoger de conversie van je bericht. Dat geldt vooral voor e-mail marketing. Een nieuwsbrief die voor al je ontvangers hetzelfde is, behaalt geen goed resultaat. Sterker nog, het kost je punten en zal ervoor zorgen dat je contacten zich sneller uitschrijven.
Meer omzet met jouw tritonX data
Je hebt de juiste data al in handen in je tritonX account. Hiermee stel je profielen samen, segmenteer je jouw contacten op basis van je doelstellingen en pas je de juiste marketing automation toe.
Op het MailCampaigns platform gebruik je dezelfde informatie om effectieve en converterende e-mail marketing campagnes op te zetten. Je hebt direct real-time toegang tot al je data. Deze wordt live ingelezen in je e-mails en verhoogt de relevantie van jouw e-mails voor je ontvangers. En hoe relevanter jouw e-mails, des te hoger je conversie. Dat ga je merken in je e-mail marketing omzet!
Weten hoe je dit aanpakt? Lees dan meer in onze blog Hoe een CDP of DMP je e-mail marketing conversie kan verhogen.
Over MailCampaigns
MailCampaigns realiseert groei via e-mail marketing. Daarbij leveren we uitsluitend maatwerk om jouw doelstellingen te realiseren. Wij ontwikkelen de strategie en e-mail marketing campagnes, passen design toe gebaseerd op jouw huisstijl, leveren alle content en zetten effectieve e-mail automation in. Indien gewenst passen we verschillende extra's toe zoals een pop-up, landingspagina, gamification of werken we met cross-mediale campagnes. Uiteraard monitoren we continu en voeren we geregeld optimalisaties door. Alles om jouw doelen te halen en het liefst te overstijgen!
- Resultaatgericht: recht op het doel af.
- Volledig uit handen: komt goed! Wij regelen het.
- Optimale service: hulp van onze specialisten.
- Op ons eigen platform: eindeloos veel mogelijkheden.
Over tritonX
Met het Customer Data Platform (CDP) tritonX beheer je al je klantgegevens op één centrale plaats: in de cloud. Hiermee heb je realtime beschikking tot alle data, zoals Point of Sale, webshop, marketing en klantenservice.
Naast de integratie met het MailCampaigns ESP, helpt tritonX retailers ook met een slim loyaltyprogramma waardoor de Customer Lifetime Value (CLV) kan worden verhoogd.
Meer over tritonXBenieuwd naar de mogelijkheden voor omnichannel?
Bekijk hoe wij uitdagingen aangaan en resultaten overtreffen van onderstaande praktijkcases.
Steppin' Out: Spectaculaire omzetgroei van 378% via e-mail marketing in fashion
Een omzetgroei van 378% in 9 maanden! Dat kan er gebeuren als je de potentie van e-mail marketing volledig benut. Voor omnichannel retailer Steppin' Out zijn we hard aan het werk gegaan en de spectaculaire resultaten liegen er niet om.
Meer voorbeelden
Ook voor e-commerce en de zakelijke markt bieden wij oplossingen op maat. Altijd gericht op jouw doelstellingen en met de focus op resultaat.