Verhoog de conversie van je verjaardagscampagne
Jij kent de kracht van relevantie. En dus speel je in op de verjaardag van je contacten. Met een slimme e-mail marketing campagne en de juiste data zorg jij voor een torenhoge conversie.
Niet? Vallen je resultaten tegen? Of moet jouw verjaardagscampagne op de schop?
Download dan nu de whitepaper Hoe je opvalt met een verjaardagdscampagne en zet in op écht succes.
Alles leren over de verjaardagscampagne?
Download dan nu de whitepaper.
Het nut van de verjaardagscampagne
Als (e-mail) marketeer ken je het belang van personalisatie en relevantie. Je bent waarschijnlijk continu op zoek naar 'haakjes' waar je jouw content aan kunt ophangen. Nieuws waarop je kunt inspelen en data van je contacten die je kunt inzetten.
Een verjaardagscampagne (of anders een jubileumcampagne bij B2B) is het ideale haakje om een e-mail marketing campagne aan op te hangen. Niet alleen zorgt het ervoor dat je bouwt aan de band met je contacten, ook zorgt het voor meer conversie. Als je het op de juiste manier doet.
Praktijkvoorbeeld: hoe het ook kan
Er komen voorbeelden voorbij waardoor je leert welke missers je kunt maken in je verjaardagscampagne. Maar we laten je ook zien hoe het eigenlijk hoort. De verjaardagscampagne van fashion retailer Steppin' Out bevat alle aspecten waar we zo op hameren: creativiteit, meerdere e-mails, slimme e-mail automation, het gebruik van data én een feestelijke beleving.
Hoe val je op in de inbox?
Als e-mail marketeer ben je bekend met de strijd om aandacht in de inbox. Het blijft dan ook een terugkerende vraag: hoe zorg je ervoor dat jouw e-mail opvalt, de aandacht trekt, wordt geopend en wordt gelezen? Op die vraag krijg je antwoord in deze whitepaper.
Je valt op door in te zetten op:
- automatische e-mail flows;
- een verrassende onderwerpregel;
- creativiteit.
Deze drie aspecten worden in de whitepaper verder toegelicht, vergezeld van handige praktijkvoorbeelden ter inspiratie.