black friday header blauw

De ultieme Black Friday campagne voor Fashion

Wil jij dit jaar écht rendement uit je Black Friday campagne? E-mail expert Rens vertelt je hoe. Hij leert je hoe je jouw e-mails beter laat renderen en hoe jij alles uit deze speciale campagne haalt.

Jij krijgt o.a.:

  • Een enorme boost in je e-mail marketing kennis;
  • Inzicht in hoe je jouw Black Friday campagne optimaliseert;
  • Slimme praktijktips en volop voorbeelden.

Laat jouw Black Friday e-mail campagne optimaal renderen!

 Download gratis de whitepaper.

Geef je omzet een boost

In 2020 zorgde Black Friday in Nederland voor meer dan 1 miljard transacties. Dit is dus een periode die je niet wil overslaan! Maar hoe zorg je ervoor dat je campagne succesvol is en dat je e-mails opvallen? Hoe zorg je ervoor dat je marge behouden blijft? E-mail specialist Rens heeft volop ervaring met e-mail marketing specifiek voor de fashion branche. Hij weet dus precies wat het beste werkt en hoe je een optimaal rendement verkrijgt. Maak gebruik van zijn kennis en zorg ervoor dat je dit jaar je allerbeste Black Friday campagne ooit draait.

MailCampaigns deelt kennis vanuit eigen ervaring en testen.

Kennis gestoeld op jarenlang testen

De kennis en informatie die in deze whitepaper staat is enorm waardevol. Dat blijkt wel uit alle praktijkvoorbeelden en tips die door MailCampaigns zelf worden toegepast. De do's en don'ts vinden hun oorsprong in jarenlang testen en proberen.

"Het is eigenlijk te gek dat we zoveel kennis weggeven", vertelt Rens van den Meijdenberg, Campagne Specialist en auteur van deze whitepaper. "Maar ik zie zoveel campagnes die beter kunnen. E-mail marketing is en blijft een kanaal met een enorm hoge potentie." Hoe je die potentie optimaal benut, leer je dus door het lezen van deze whitepaper.  

Het belang van de juiste doelgroep

Een opvallende tip is het opzetten van een aparte doelgroep, speciaal voor de Black Friday campagne. "Wat ik heel vaak zie is dat de Black Friday campagne massaal wordt verzonden naar de volledige database met contacten", vertelt Rens, Campagne Specialist bij MailCampaigns en auteur van de whitepaper. "Niet iedereen zit echter op dit soort acties te wachten. En andersom is het misschien nog veel interessanter: er zijn doelgroepen die juist alleen maar op dit soort acties reageren. Die willen niet iedere week een e-mailtje van je ontvangen, maar zijn wel enorm ontvankelijk voor interessante acties."

Een goede actie is essentieel

Dat de basis een goede actie is, mag duidelijk zijn. "Je valt pas op als je iets doet dat anders is dan anders", gaat Rens verder. "Of dat nou in visuals, communicatie of in de voorwaarden zit... Zelfs met een bijzondere timing kun je zorgen voor extra aandacht. De mogelijkheden zijn eindeloos."

Alsof er nog niet genoeg wordt gedeeld, geeft Rens ook een handige checklist weg. Ideaal om nog eens alle belangrijke punten na te lopen voordat de actie live gaat. "Het is zonde als je zoveel tijd en energie steekt in een actie die vervolgens niet goed wordt weergegeven in de inbox", licht hij toe. "Daarom adviseer ik om vroegtijdig te testen, nog voordat je in de hectiek van de actieperiode zelf zit." 

Whitepaper Black Friday Fashion

Klaar om te starten?

Laat dit jaar jouw Black Friday campagne optimaal renderen. Download gratis de whitepaper voor tal van tips en voorbeelden. 

Heb je vragen of advies nodig?

We horen graag van je. Je kunt ons bereiken via 085 4013 899 of stuur een mailtje naar info@mailcampaigns.nl.

Handige tips in je mailbox? Schrijf je in.

En word net als wij een expert in e-mail marketing.