Het verhaal van...

Madurodam

De klant.

Madurodam! Wie is er niet mee opgegroeid? Het park laat zien waar een klein land groot in kan zijn. In Madurodam vind je een stad vol miniaturen, leuke doe-dingen en attracties. Maar hoe kan Madurodam haar bezoekers bereiken na een bezoek aan het park?

Resultaten.

Aantal inschrijvers
+0%
Sessies van uit e-mail
+0%
Alles in een
helder stappenplan

Het traject uitgelicht.

Van vraag tot oplossing.
01

Uitgangspunt

Madurodam had de wens om op een interactieve manier met haar bezoekers te kunnen communiceren. In het park staan verschillende interactieve portals en de Fantasitron 3D-scan. Het was aan MailCampaigns om de data van de ticketverkoop, de portals en de Fantasitron zo effectief mogelijk te verzamelen.

02

Middelen

Het belangrijkste punt was om alle data te verzamelen en zo efficiënt mogelijk weer in te zetten. Om de gegevens te verzamelen is er een koppeling gemaakt met de website, e-ticket systeem, portals in het park en de 3D-scan.

“Met MailCampaigns stuurt Madurodam relevante e-mails naar haar bezoekers”

Door de interactieve portals en 3D-scan kunnen de bezoekers zich in het park al inschrijven voor de nieuwsbrief.

Koppeling met MailCampaigns

Daardoor steeg…

  • Actieve sessies vanuit e-mail
    +0%
  • Meer inschrijvingen

    +0%