
Een kraskaart voor online succes
Hoe kun je klanten die in winkels aan de kassa komen, na hun komst online bereiken? Dat was de vraag van Duifhuizen waarmee MailCampaigns aan de slag ging. Een kraskaart die de klant bij iedere aankoop in de winkel ontving bleek de sleutel tot succes.
Van begin tot eind
De uitdaging
De oplossing
Het resultaat
Duifhuizen over de samenwerking:
“Het is zoeken naar manieren om klanten te motiveren iets te delen van zichzelf. Stap één is hun e-mailadres. Zoiets ouderwets als de kraskaart blijkt nog altijd erg effectief hiervoor. Een erg belangrijk resultaat hiervan is dat duidelijk wordt dat de offline klant inderdaad steeds vaker een omnichannel klant is en meer dan gemiddeld uitgeeft. En dat de kanalen hand in hand gaan.”
Je moet creatief te werk gaan
“Het is gaaf om te zien dat iets simpels als een kraskaart de spil kan zijn in een succesvolle omnichannel-campagne. Je moet als bedrijf creatief te werk gaan wanneer je offline klanten wil motiveren om online hun gegevens te delen. Veel retailers worstelen nog om de stap te maken van multichannel naar omnichannel. In opdracht van Duifhuizen heeft MailCampaigns daarom de campagne tot in de puntjes verzorgd en vorm gegeven. Een mooie samenwerking met uitstekende resultaten, zo blijkt ook uit de cijfers.”
Tim van Hees, Team Lead Campagnes bij MailCampaigns

Hoe ziet dat er dan uit?

Nieuwe leads onder bestaande klanten
De winactie heeft een flink aantal nieuwe leads gegenereerd onder bestaande klanten van Duifhuizen. En van hoge kwaliteit: je weet dat ze geïnteresseerd zijn in productinformatie of aanbiedingen.
Het resultaat in beeld
Van het vormgeven van de kraskaarten en landingspagina’s, tot de technische implementatie van de actie. Alles tot in de puntjes geregeld en klaar voor gebruik. En uiteraard in de stijl van Duifhuizen!

Het maximale halen uit e-mail marketing? Onderstaande klanten gingen je voor:
Word jij het volgende succesverhaal?

Laat ons jouw resultaten verhogen
Een verhaal begint bij het begin. Maar wij springen er soms midden in. Om te adviseren, bij te sturen en resultaten te halen. Fred helpt daarbij.
Weten hoe jouw succesverhaal klinkt? Bel hem op 06 148 798 80 of plan een gesprek.
Spot mijn kansen